Thursday, 10 September 2020

מדריכים מבניים ממלאים תפקיד קריטי בהרכבת חיבורים תיאטרלית



מדריכים מבניים ממלאים תפקיד קריטי בהרכבת חיבורים תיאטרלית בתעשיית הבידור, הפקה בימתית טובה תלויה לרוב במה שקורה מאחורי הקלעים. לפעמים הרכיבים המרכיבים את מערכות החיבורים הם הכוכבים האמיתיים של התוכנית. לדוגמא, לקוח של רולון בונה מכלול להעלאת והורדת כלוב מעופף מעל בימת אמפיתאטרון בפארק שעשועים.
המטען שוקל 13,000 פאונד ויונע על ידי מערכת כבלים ומנחים. עיקר המשקל יתרכז בחלק הקדמי של הכלוב. אתגר נוסף: הכבלים יכולים להרים רק באופן מקוון; הם לא יכולים לתמוך בעומס הנדנדה אם הכלוב נע סביב כגון במצבי רוח.
האסיפה נדרשה להנחיה ליניארית שתוכל לטפל הן בעומסי הקיזוז הנגרמים על ידי משקלו הלא אחיד של הכלוב, כמו גם בעומסי הנדנדה, כך הכבלים יכולים להרים את הכלוב ישירות ממרכזו כחלק ממכלול משוכלל חלקית. לאחר שבדק את דרישות העומס הקיזוזיות הפוטנציאליות, קבע משרד ההנדסה כי מכלולי המחוונים יצטרכו לטפל בין 65-70 פאונד של כוח רדיאלי, נומינלי ו- 177 פאונד של כוח במקרה של מצב עצירה אלקטרוני. על הכלוב לנוע באורך אנכי באורך של 16 מטר, ועם החלקים החלופיים לשליטה, כל מסילה חייבת להיות באורך של 32 רגל.
דרישות אחרות עבור המדריך הליניארי כוללות: בנייה מחוספסת. המסילות חייבות לעמוד בפני לכלוך ופסולת תוך צורך בתחזוקה מועטה. אורך חיים ארוך.
הלקוח דורש חיים של 15 עד 20 שנה. פעולה שקטה. המכלול נועד לפעול בחלל ביצועים בו רעש הנגרם על ידי חלקים מתגלגלים או מחליקים עלול להטריד את הקהל.
הגדרת הבמה לביצועים אמינים הלקוח בחר במסילות ליניאריות תומכות עצמיות של רולון ברולון משום שהיו מרוצות מהביצועים באפליקציית פארק שעשועים קודמת. הם התקינו את המדריך הליניארי של Speedy Rail לאורך החלק האחורי של כלוב הכלים מאחורי כונן הכבלים. המסילות - מיוצרות מפרופילי אלומיניום מחודדים וקשיחי אלומיניום ומסבי פלדה המצופים בתרכובת פלסטיק - סופגים את כוחות הרגע בכל פעם שכלוב של 13,000 פאונד נוטה, בעוד המסילות והמחליקים תומכים בעומסי הקיזוז הודות לנוקשותם הטובה.
וגם ניתן לחבר את המסילות במכות שעלולות להיות אינסופיות. Rail Speedy Rail גם עומד בסביבות קשות ומלוכלכות ומתנגד לקללות, תוך השגת חיי נסיעה ארוכים של 80,000 ק"מ ללא שימון או תחזוקה. התכונות והיתרונות של Speedy Rail כוללים: קשיחות טובה.
המעקה המוחלק מאלומיניום מספק נוקשות למבנה הודות לרוחב המסילה בגודל חמישה אינץ 'לכיוון הטעינה. יישור עצמי: המערכת מסוגלת לשלוט על יישור מוטעה ל- ± ארבעה מילימטרים. עבור מסילות מקבילות, הגלילים והתומכים מפצים על שגיאות איזם מקבילות עד שמונה מילימטרים.
מכיוון שיחידת ה- Speedy Rail ליישום זה כללה ארבעה מסילות ושמונה מחוונים, ההרכבה הסלחנית הפכה את ההתקנה לקלה. תמיכה עצמית: מכיוון שלאלומיניום המרכיב את Speedy Rail יש רגע אינרציה גבוה, אלומיניום משמש גם למבנה מערכת ההזזה. זה הופך תמיכה נוספת למיותרת.
פעולה שקטה :. הגלילים כוללים תרכובת פלסטיק המכסה כך שהיחידה פועלת בשקט. עמידות בפני קורוזיה.
חלקי אלומיניום מבודדים עמידים בפני קורוזיה ואינם דורשים טיפול אחר. תחזוקה נמוכה: Speedy Rail אינו מצריך שימון. קל משקל: פרופילי אלומיניום הופכים את Speedy Rail לקל יותר וקל יותר להתקנה ממסילות פלדה.
לא זו בלבד שמשרד ההנדסה הרוויח ממדריך מבני בעל ביצועים גבוהים, הוא גם השתמש במומחיות הטכנית של רולון. מהנדסי רולון סייעו בבחירת הגודל הנכון של Speedy Rail ליישום, והם עזרו לכתובת variou stechnica, כולל: חישוב המרווח האידיאלי בין המחוונים על מנת להתאים לעומס ולשמור על שליטה הדוקה. קביעת האופן שבו הגלילים של Speedy Rail יטפלו בפגיעות ובעצירות אלקטרוניות.
מאמת כיצד Rail Speed ​​תעמוד בתנאי רוח בגלל הסביבה החיצונית ושטח הפנים של הכלוב. התוצאה: המשרד מצא מדריך מבני אופטימלי לשימוש עם מכלול הכלובים המעופפים, והתמיכה הטכנית של רולון הבטיחה ביצועים מיטביים. בנוסף Speedy Rail דורש כמעט אפס תחזוקה או שימון לאורך מחזור החיים הארוך של המדריך, כך שהמופע יכול להימשך עוד ועוד.
מאמרים קשורים זכויות יוצרים © 2015. Divya Media Publications Pvt. בע"מ - כל הזכויות שמורות.

No comments:

Post a Comment