Thursday, 16 January 2020
ייצור תעופה וחלל
מערכות ייצור גמישות (FMS) הופכות למצב אוטומציה פופולרי. כפי שהשם מרמז, מערכת זו מסתגלת בקלות לשינויים במפרט החלק המיוצר. מאמר מאת - Rajeev Kaul, MD Aerospace and CFO CFO, Aequs. בהתחשב באופי המדויק של ייצור תעופה וחלל וההשלכות הבלתי ניתנות לעלות עליה, תעשיית התעופה והחלל תמיד קיבלה בברכה טכנולוגיות חדשות לשיפור אנשים, תהליכים וחלקים. תעשיות הייצור הרבות עוברות טרנספורמציה דיגיטלית ומבוססת היטב כי זו הולכת להיות הדרך של העתיד. הטכנולוגיה צפויה להגדיר מחדש ארגונים ולהפוך לבידול מרכזי. הפוטנציאל הבלתי מנוצל ברובו של בינה מלאכותית, אוטומציה, בלוקצ'יין, AR ו- VR מנופים כיום על ידי חברות בכדי למקסם את הפוטנציאל של תהליכי הייצור שלהם. הנוף הגלובלי הנוכחי דורש תפנית מהירה לפרויקטים ללא שום פשרה על איכות הייצור. בעולם חדש זה, רצפת חנויות יעילה היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של החברה. אוטומציה החלה למלא כיום תפקיד הולך וגדל ברצפות חנויות וסייעה לייעל תהליכי ייצור. תהיה לכך השפעה חיובית וחיובית על התפוקה של כל הרצפה. במיוחד בענף 'שגיאת אפס' כמו ייצור תעופה וחלל, אוטומציה מקטינה באופן דרסטי את השטח לטעות אנוש או רשלנות. מערכות ייצור גמישות (FMS) הופכות למצב אוטומציה פופולרי. כפי שהשם מרמז, מערכת זו מסתגלת בקלות לשינויים במפרט החלק המיוצר. משמעות הדבר היא שמפעיל יכול לתקן או לבצע שינויים מרחוק על בסיס דרישות הלקוח בזמן אמת ללא השבתה. גמישות זו הפכה להיות הצורך של השעה עבור חברות התעשייה להתעלות על צרכי הלקוחות ולעמוד במיומנויות עולמיות. טכנולוגיית FMS זמינה במספר צורות, אך מדובר בעיקר בשני מרכזי עיבוד אוטומטיים או יותר המקושרים על ידי בקר, תחנת עומס ומערכת בריכת משטחים. משמעות הדבר היא כי היצרנים יכולים להפחית את זמן ההובלה לפרויקטים. FMS עוזרת ליצרני החלל להיות מוכנים לכל עלייה בביקוש. זה שיפר את הזריזות בתוך כוח העבודה ותהליכים, תוך צמצום משמעותי של המאמץ האנושי. שלא כמו תהליכים מסורתיים, גם לא יהיה צורך במלאי בקנה מידה גדול עבור החלקים. כדי לעמוד בביקוש בשווקי היעד, אקוס הגדילה את התמקדותה במכונות, ציוד וטכנולוגיה חדשים בהודו. עם ההתמקדות במצוינות תפעולית באמצעות ייצור רזה ומערכת ייצור גמישה (FMS), אקוס התקדמה בהתמדה לקראת אוטומציה והפכה אותה ליצרנית החלל הראשונה בהודו שהבינה את היתרונות של FMS והציגה אותה לקו המתכת הקשיח שלהם. זמן קצר לאחר הצלחת הקו הראשון הקימה החברה קו שני למתכות רכות. FMS צפויה לשמש כמרכז העצבים של כל הפרויקטים של אקוס בעתיד. אימוץ זה היה אבן דרך חשובה עבור אקוס שכן הוא הראה את מחויבותה של החברה לברך על טכנולוגיות עידן חדש כדי להישאר רלוונטיות ולעמוד במיומנויות עולמיות. כל החידושים הטכנולוגיים יזדקקו לבני אדם בפיקוד. אוטומציה או מערכת FMS לא יוכלו להגיע למלוא הפוטנציאל שלה מבלי שהמוחות האנושיים הנכונים יגבו אותה. כאשר ארגונים מאמצים מערכות FMS, הם גם צריכים להבטיח שכוח העבודה מיומן מחדש בכדי לשמור עליהם רלוונטיים. כישורים מיוחדים אלה יעניקו להם יתרון על פני עמיתים שכן העתיד ידרוש כוח עבודה רב מיומן עם התחום הנכון, הטכנולוגיה והמיומנויות הרכות. בעולם הדיגיטלי המהיר הזה, כוח העבודה צריך להיות גמיש וזריז כדי להישאר רלוונטי. זריזות נותרה המפתח לקיימות עבור כל ארגון. ייצור תעופה וחלל נמצא כיום בכבישים צולבים ו- FMS הוא הצעד הראשון בדרך למערכת אוטומציה 'מקצה לקצה'. על ידי הטמעת מערכת זו יצרנים יוכלו לייצר מוצרים החל ממכוניות לרכיבי תעופה. במערכות אלה יהיו מפעילים רב מיומנים שיכולים לעבור מסוג משימה לסוג אחר. יש ליצור סביבות שיתופיות שכאלו בין אוטומציה לכוח עבודה מיומן שיסייעו להביא עסקים לגבהים חדשים.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment